Knižní tipy

Nejkrásnější místo na světě

Nejkrásnější místo na světě

Je rozkvetlá louka s potůčkem uprostřed lesa nejkrásnějším místem na světě? A jestli ano, tak jak se to pozná? Zajícovi tyto otázky nedávají spát, a tak se jednoho dne vydá do světa, aby na ně našel ty správné odpovědi. Nejkrásnější místo na světě je kniha o domově, o dobrodružství, ale hlavně o přátelství.


detail

Jak se vyznat v klimatu

Jak se vyznat v klimatu

Pocítí vůbec člověk rozdíl jednoho stupně? Bohatě ilustrovaná encyklopedie pro děti mladšího školního věku popisuje všechno důležité kolem klimatu: jeho rozdíl s počasím, proč existují klimatická pásma či roční období, podle čeho poznáme, jaké počasí bylo v minulosti, i rozmanité ekologické problémy: co jsou skleníkové plyny a jak vznikají, jak můžeme šetřit přírodu a přírodní zdroje, jak vyrábět obnovitelnou energii, jaký důsledek mají klimatické změny i k jakým rozhodnutím v této oblasti v poslední době došlo.


detail

Chyba není konec světa

Chyba není konec světa

Když uděláme chybu, cítíme se děsně a zdá se nám, že se blíží konec světa. V téhle knize zjistíš, že z chyb se nestřílí a naučíš se, jak s nimi pracovat. Říká se, že kdo nic nedělá, ten nic nezkazí, a něco na tom opravdu je. Když totiž nebudeš dělat nic, sice nikdy nezachybuješ, ale – jak to jen říct – prostě nic neuděláš. A to je vlastně otrava. Zkus se s námi podívat na chyby jako na součást života.


detail

Rok stromů

Rok stromů

Kniha je dělena do deseti celků podle deseti školních měsíců a podle deseti stromů. Jednotlivé stromy jsou v knize rozpracovány do témat tak, aby vždy naplnily všechny oblasti RVP. Součástí plánu jsou básničky, písničky, pranostiky, přísloví, náměty na výtvarné činnosti (vždy s metodickým postupem a pomůckami), pohybové hry a pohybové činnosti, doporučené knihy (pohádky, encyklopedie) a tipy na výlety.


detail

Auta, vlaky, bagry taky

Auta, vlaky, bagry taky

A co se stane, když je loď moc rychlá? O čem sní vlak? Pohádky o autech, vlacích, letadlech, lodích a dokonce i jedné ponorce vychází ze zásad genetické metody výuky čtení.


detail

první     15     30     45 46 47 48 49     199     349     poslední